Erotske priče za usamljene žene

četvrtak, 10.07.2008.

Tulum

subota navečer dolazim po tebe sa autom i idemo
do
moje frendice Jelene na tulum... sve smo se
dogovorili i brijem da jedva čekamo da prvi puta
izađemo van nako n toliko dopisivanja i kava...
već se dugo dopisujemo i u biti se poznajemo.. na
par kava smo skužili da smo si simpa ali nismo
dublje od toga ulazili u priču.. ti briješ sa tim
dečkom a ja brijem po svom i nismo htjeli
upropaštavati teško izgrađeno poznanstvo, skoro
pa
prijateljstvo :)))
vidim tvoje slatko lice kako dolazi prema autu..
sređena si u svom stilu :)) hehe... crne hlače
puno gumbića i šliceva... gore imaš sexy crnu
majčicu i cipele sa "kurvinjskom"
špicom
sa kojima smo se zezali... sad tek vidim koliko
si
sexy cura... uvijek to potisuješ i tvoj seksipil
ne stigne izaći na površinu... ulaziš u auto..
smijemo se i nježno se poljubimo u obraze... s
obzirom da imam srolanu pljugu.. to zapalimo i
krenemo prema tulumu... RHCP praši u autu...
pričamo i zezamo se a ti mi pokazuješ što
nosiš...
pričaš mi o svemu...
dolazimo na tulum i Jelena nam veselo otvara
vrata... Jelena je prekrasna 25-godišnjakinja...
ima plavu ravnu kosu i totalno je simpa... tulum
je po cijelom velikom stanu... zamračena
atmosfera.. gore svijeće po svuda.. svira super
mjuza... u stanu je 15-tak ljudi... otprilike
pola-pola frajeri i cure... ležerna atmosfera..
mota se.. poteže se... ti i ja se pogledamo i
nasmijemo znajući da će tulum biti super!
upoznajemo se sa ljudima ali brijemo solo...
sprdamo se iz nekih frajera koji su tebi smješni
i
komentiramo kokice... ušminkane i sređene i
plastične... ostavljam te na trenutke samu a
frajeri ne štede tren da ti se uvaljuju... vraćam
se i odjebavam im priču i nastojim ti biti zaleđe
u ovom ludom stanu :)))
u jednom trenu na drugom kraju sobe vidimo dvije
cure koje nas gledaju i prilazimo do njih se
upoznati... oboje se slažemo da su totalno
sexy...
zovu se Vlatka i Maja i sestre su :=)
Maja je kratkodlaka plavuša zanosnog smješka :) a
Vlatka... e Vlatka je najljepša cura na tulumu te
večeri... ima ravnu crnu kosu do ispod uha...
prekrasno tijelo... tanke sexy usne i zraći tako
da bi je najradije poljubio istog trena... Maja
ima neki dopičnjak i sexy košulju... a Vlatka
nosi
jednostavne sexy hlaće i majčicu na bretele..
ispod majčice se vide njene lijepe pravilne
grudi...Maja govori kako smo super par i kako si
ti totalno lijepa... ti i ja se nasmijemo,
namignemo si i vratimo joj kompliment... :)
ti se odmah skužiš sa Vlatkom i počnete se
zajebavati a Maja lagano počne ispadati iz
igre...
ti i ja se
nastavimo zezati sa Vlatkom koja kuži našu
spiku..
sprdamo se sa ostalima...gutamo neke koktele...
pušimo i zajebavamo se...
Vlatka te traži da odete zajedno do wc-a.. ja vas
ispričam i nasmijem se... čekam vas...
ulazite u wc koji se ne može zajklujčati pa ti
držiš vrata... ispred tebe je prekrasna vlatka
koja ti kaže da čuvaš stražu.... gledaš je
pripita
i promatraš kako se skida.. nisi se nikada do
sada
bavila sa pročavanjem ženskog tijela ali Vlatka
ima prekrasno tijelo koje moraš gledati... skida
hlaće i male tanke pamućne gaćice i pred tobom se
pojavi njena prekrasna picica izbrijana na
crtu...
gledaš je dok piški a ona ti se nasmije... govori
kako joj je baš drago da si tu jer nema sa kime
brijati na ovom tulumu... sprdate se i zezate a
ona ustaje i lagano se obuće... pogled na nju
kako
senzualno oblači hlaće ti lupi u glavu i ne
vjeruješ da ti se to u ovom trenu čini
privlačno..
pita ona jel želiš ti a ti bez razmišljanja kažeš
- DA! sljedeća misao -ups! ali nema natrag...
skineš sramežljivo hlaće pred njom a ona prasne u
smijeh i kaže kako imaš simpa gaćice! nisi se ni
stigla pomaknti a ona je već čučnula da kao
igračku dotakne jagodicu nacrtanu na tvojim
tangicama - a tebi u glavi - GROM! njen spontani
dodir na tvojim gaćicama te lupio u glavu..
treseš
se i ne znaš jel ti ugodno ili neugodno ali ne
reagiraš... ona čuči pred tobom i prstima dira
jagodu i smijulji se... kad je vidjela tvoje
izbezumljene oči i kiseli smješak dala je kratku
pusu i ustala... WOW! proalaze te trnci ugode...
to je bilo tako nježno... više ne znaš što
treba... ah da! skinuti gaćice !?!?!? gledaš je u
oči i nastaviš se skidati a Vlatka skine pogled i
pogleda ti u preslatku obrijanu picicu... kaže
"Wow! tako sam i ja mislila obrijati ali sam
ostavila crticu...".... skužiš da se ne
možeš
opustiti i obučeš se natrag... ona se na to
privlačno nasmije... kako si krenula van ona ti
nježno kaže "ej..." dotakne ti lice...
približi usne i nježno ti da poljubac u usne...
Ana... e tada si se osjećala kao na kraju
svijeta!
izmješani osjećaji ugode i neugode prevladavaju
totalnim naletom zadovoljstva... Vlatka ti nježno
lizne usne i ti joj vratiš istom mjerom... ne
vjeruješ da to radiš ali i ne vjeruješ koliko je
lijepo poljubiti curu... ona se naglo odmakne i
nasmije i kaže - hajmo na party, tomi nas čeka ;)
vračate se u sobu a ja iz daljine vidim koliko je
sati :) ostatak večeri smo se još bolje zezali a
ti si počela još jače cugati od iskustva koje si
upravo imala... u jednom trenu dok smo bili sami
mi šapneš što ti se desilo.. vidim da si sada
opuštena oko toga i samo te poljubim...
"JOJ!
ŠOK BR.2" sad me i on ljubi... :))) a ja sam
te poljubio francuski u usta.. nisi se opirala
nego si se prepustila mojim usnama i jeziku i
zaigrala poznatu igru :) ljubljenje sa tobom mi
je
bilo nešto nenadmašno! osjetio sam kako me to
uzbuđuje... zagrili smo se i nastavili ljubiti
pred svima... Vlatka se vratila i pitala da li
smeta-... rekli smo joj u isti glas "zar
tako
izgeledamo???" i nastavili se strasno
ljubiti... ruke su nam išle po
leđima...vratu....licu... privukao sam te k sebi
i
osjetila si kako sam nabreknuo u gaćama.. osjetio
sam da mi se i sama daješ i da se maziš uz moj
veliki kurac preko hlaća... ti si se totalno
uzbudila i nisi bila sigurna što da radiš...
bojala si se da ćemo ovako završiti te večere i
to
ti se jaaako sviđalo... dugo se nisi tako strasno
poljubila sa dečkom...
sjedili smo tako sa Vlatkom i zezali se ... sada
već insinuirali svašta.. nehajno se dodirivali..
vlatka tebe... ti vlatku.. ja tebe.. vlatka
mene... ti mene... u jednom trenu ja ustanem i
uzmem bocu šampanjca i pozovem vas... u
zaključanu
sobu - spavaću od njenih staraca u kojoj nije
bilo
nikoga...
ušli smo i zaključali se... vas dvije ste se
bacile na leđa na njihov veliki krevet i počele
se
smijuljiti a ja sam nam natočio cugu... sjeo sam
na fotelju kraj kreveta i gledao vas dvije kako
se
zezate... jebote... tako ste sexy cure... ja sam
valjda najveći sretnik večeras u cijelom gradu
:)))
počnem rolati još jednu pljugu a vas dvije
sjednete sa prekriženim nogama na krevet...
Vlatka
ti pomogne skinuti cipele i sada vidim da nosiš
crne najlonke :)) pogledaš me i namigneš me jer
još iz naših prepiski na netu znaš da me to pali
već pri pomisli... Vlatka skuži našu spiku i dok
ja rolam ona ti ispruži nogu i počne maziti
stopala... masirati ih... pa ih lagano poljubi i
obje ste se smijale... nije to bilo ništa posebno
al i sam ti vidio po licu da ti odgovara Vlatkin
nježni dodir...
u tom trenu Vlatka je skinula majčicu i otkrila
nam svoj crni prozirni grudnjak kroz koji su se
vidjele njene lijepo oblikovane grudi i
bradavice... pozvala je i tebe da napraviš isto a
ti si rekla da nemaš grudnjak! u to se ona
nasmijala i bacila na tebe i kroz zezanciju ti
prisilno skinula majicu... e tu sam pao na pod!
wow! Ana... gledao sam te već nekoo vrijeme ali
nisam mogao zamisliti da imaš tako lijepe sise...
komentirala si "a u kurac!" ali ih nisi
išla sakriti... hvala ti :))
Vlatka je pohotno pogledala tvoje tijelo...
zapalila pljugu, legla kraj tebe i gledala te...
ja sam zapalio veselu pljugu :) dodao nam svima
čaše i gledao tebe.. i Vlatku ali tebe... kako si
lijepa...;)
dok te gledala Vlatka je nježno počela prstima
prelaziti preko svog tijela... dirala si je
vrat... pa ramena... pa prešla preko čvrstih
bradavica... pa preko trbuha u kojem je imala
slatki pirs... i na tren je stavila ruku u svoje
hlaće i zažmirila... ti i ja smo je promatrali i
kužili da se je počela dirati... hihi! otvorila
je
oči i nasmijala se... sjeo sam bliže vam i
dodavao
vam pljugu u krug... rekao sam Vlatki neka skine
hlače... sjeo sam kraj tebe i poljubio te u
vrat..
naježila si se od mog dodira i okrenula mi
usne...
ljubili smo se jezicima... lagano sam ti vrhovima
prstiju dotaknuo bradavice i osjetio sam kako se
ježih... nisam ih stiskao niti bio grub nego sam
vrhovima prstiju ih lagano draškao.. uzdahnula
si... "skini hlače" šapnuo sam ti...
Vlatka se sjela kraj nas i pomogla ti raskopčati
i
skinuti hlače... tada smo vidjeli da nosiš crne
samostojeće najlonke ... Vlatka i ja smo ostali
zatečeni sa količinom seksipila kojim si
zračila... tako si mlada i lijepa... a u tome
tako
seksipilna i prvilačna... nikada nisam htio biti
grub prema tebi niti ću ikada biti ali sam tada
poželio da te jako poševim iz mjesta... :)))
Vlatka ti je dodala pljugu i dok si povlačila dim
koji opija osjetila si moje ruke na svojim
grudima
i Vlatkine na svojim leđima... zatvorila si oči i
prepustila se novom osjećaju koji je bio tako
ugodan... uzbudljiv... napaljujuć... osjećala si
kako se vlažiš među nogama i kako ne želiš da te
prestanemo dirati... dodala si pljugu meni a
Vlatka te poljubila u vrat... pogledale ste se u
oči i poljubile tako da je meni kurac skočio do
stropa :))) to je bila jedna od najsenzualnijih
scena koje sam vidio... dvije tako lijepe cure
koje uživaju u međusobnom poljupcu... Vlatkine
ruke su se spustile na tvoje baradvice i lagano
ih
dirale... nikada nisi osjetila ženske ruke na
svojim grudima i sva si se tresla i ježila... ja
sam se spusio niže i počeo ti ljubiti bedra...
koljena... listove.. sve do stopala i slatkih
nožnih prstića... lizao sam ti svilene čarape
duljinom cijele noge a sa druge dvije ruke
vrijedno mazio bedra i ponekad nehajno štrajfao
gaćice..... svi smo lagano uzdisali... onda sam
došao gore do vas i ljubio ti vrat ... ljubio sam
ti i lizao jednu bradavicu a Vlatka drugu...
oboje
smo ti dirali gaćice... osjetila si dvije ruke
kako ti nježno prelaze po picici... sva si se već
ovlažila i komešala pod našim prstima... malo bi
ja digao glavu i ljubio te pa onda Vlatka... bili
smo u pijanom vrtuljku ljubavi koji je svo troje
ostavljao bez daha...
tada sam ti ja počeo stavljati ruku u gaćice...
otvorila si oči i prijekorno me pogledala... kako
sam prstom počeo prelaziti preko klitorisa i
spuštati se prema tvojoj vagini tvoj pogled je
bio
sve topliji da bi na kraju zatvorila oči i
prepustila se mom nježnom dodiru na tvojoj
picici... tiho si uzdahnula a ja sam prstom
dodirivao ulaz u tvoju picicu i močio ga u sokove
koji su već jako curili iz tebe... imaš tako
lijepu i nježnu pićkicu... želim je razveseliti i
pružiti joj totalno zadovoljstvo...
izvadio sam prst iz tvoje pićkice i njime pomazio
Vlatkine usne... prihvatila je igru i počela ga
lizati... "Kako je ukusna"... mumljala
je Vlatka... "Ana smijem te ja dirati...
želim te osjetiti" mumljala je Vlatka...
oblizala je tvoje sokove sa mog prsta i za to
vrijeme stavila svoje... opet novi vrhunac za
tebe.. njeni nježni prsti sa malo duljim noktima
su te dirali kao da se sama diraš.. tako nježno i
odmjereno.. gledala si je u oči i nisi vjerovala
da ti ženski dodir može tako pasati.. ahhh...
Vlatka ti se igrala sa klitorisom... pa spustila
prstić do ulaza u pićkicu i lagano ga stavila
unutra... govori ti da si uska... ti zatvaraš oči
i prepustaš se njenom prstu u sebi... tako je
nježna... ja ti dajem pusu i ustajem... stanem
ispred vas i skinem košulju... pružaš ruke prema
meni i raskopčavaš mi hlače... nosim bokserice
ali
mi kurac kroz prolaze kraj gumbiju već traži put
van... moj debeli glavić vas već gleda... obje se
nasmijete... skinem se do kraja... skinem čarape
i
stojim ispred vas dvije sa velikim nabreklim
kurcem...u tom trenu te Vlatka polegne na leđa...
ispružiš se po tom velikom krevetu... u tim
presexy čarapama i lagano raširiš noge... Vlatka
i
ja ti gledamo skroz obrijanu picicu i totalno se
napaljujemo sa pogledom... Vlatka ti se legne
među
noge i prisloni ti jezik na pićkicu... OPET GROM!
AAAAHHHHHH.... uzdišeš kao da u tebe ulazi
najveći
kurac na svijetu a u stvari je to najnježniji
dodir koji si ikada osjetila... Vlatka je jako
vješta u tome i počne te lizati... zatvaraš oči i
prepuštatš se... Vlatka se okrenula guzom prema
meni.. skidam je do golo i gledam njenu savršenu
guzu... pićkicu na crticu kako me gledaju :)))
sagnem joj se među noge i počnem je jezikom
obrađivati straga... kako ima ukusnu maćkicu!
nije
kao tvoja Ana ali je tako fina... nadam se da ćeš
je probati... tko zna?? :))
lizao sam joj pićkicu straga a ona je lizala
tebi... sobu su ispunjavali uzdasi... ševio sam
je
jezikom i mislim da je ona ševila tebe...
odljepio
sam joj se od pićkice i prišao do tebe...
poljubio
sam te još jednom strastveno i ti si mi
uzvratila... skužio sam da na mom jeziku osjetiš
neke nove okuse i da te pale... lizala si mi
jezik
jezikom... žvalili smo se a ti si po prvi puta
lagano osjetila okus pićkice od prelijepe cure...
e da te sada vide frendice :)))
kleknuo sam kraj tebe i stavio ti kurac pred
usta... nasmijala si mi se i uzela ga u svoja
preslatka sexy usta! WOW! još jedan šok ali sada
za MENE :)) AHHH Anaaaa... uzela si ga u vlažna i
topla usta i počela ga pušiti... Vlatka ti je sve
brže lizala pićkicu a ti si sve ljepše obrađivala
moj kurac... lizala ga.. mazila ... pljuckala...
uzimala u usta... nježno sam ti ga počeo nabijati
u usta... ne grubo ali sam te lagano ševio u
njih... uuuhhhh....
onda sam ga izvadio i vratio se iza Vlatke...
nasmijala mi se i stavila dva prstića u tvoju
pićkicu... čuo sam tvoj ahhhh i stavio njoj svoj
veliki kurac u usku pićkicu... za kaznu ako nije
nježna prema tebi! :)) počeo sam je ševiti u
pićkicu tako da uhvatim tempo sa njenim prstićem
u
tvojoj pićkici i jezikom na tvom klitorisu...
uzdisala je
"ahhh"..."daaa"..."super
ste"--"vas dvoje ste divni"... i
lomila se pod mojim kurcem... kako bi joj ga ja
nabio tako je ona nabijala prstiće u tebe... Ana
vidio sam da si uživala kao nikada... naslonio
sam
joj se na leđa kako sam je guzio i spustio glavu
dolje... i ja sam te poželio lizati.. morao sam
osjetiti tvoju soćnu pićkicu koja je nju tako
palila... pustila me kraj sebe i sada si osjetila
dva jezika na klitorisu... govorila si
"ahhh"...da...tomi...ovo je
prekrasno...
uzmi me... ševi me kako želiš...ahh...
izašao sam iz Vlatkine pićkice i nastavio te
lizati sa njom... ona se jezikom lagano prebacila
na tvoju slatku guzu a ja sam nastavio lizati
pićkicu... AAAHHHHHH! opet šok za tebe i
svršavanje! DA DA DA AAAHHHHHH govorila si dok si
osjetila moj jezik na ulazu u vaginu a njen kako
ti kruži na šupčiću... nikada nisi osjetila takve
stvari i bila si izvan sebe..." ako si
svršila još si se više stisnula....
nisam čekao... raširio sam ti noge .... stavio
glavić na ulaz u tvoju vaginu i šapnuo
ti..."smijem uči u
tebe...."...."daaaa" šapnula si
natrag... u tom trenu ti se činilo da se zemlja
otvara... lagano sam počeo ulaziti u tebe... moj
debeli glavić si je lagano tražio prolaz kroz
tvoju sada totalno usku pićkicu... uzdisali smo
oboje a Vlatka nas je bodrila ljubeći malo tebe
malo mene.-.. na licu sam ti vidio da te boli ali
da ti tako paše da ne želiš da stanem...
"aaaahhhhh uđi u mene" govorila si....
kao vječnost ti je trajalo moje lagano
ulaženje...
ali u jednom potezu sam milimetar po milimetar
zgurao cijelu svoju kurčinu u tvoju pićkicu i
doveo tebe i sebe skoro do još jednog orgazma...
ahhh! onda sam ga izvadio skroz van... Vlatka je
bila iza nas i asistirala :))) izvadila je moj
kurac i uzela ga u usta... mumljala kako si fina
i
dobro mi navlažila kurac za ponovni ulazak...
tako
sam te malo po malo bušio i ševio a Vlatka bi me
svako malo vlažila... naokn nekog vremena sam te
počeo ševiti sve jače jer sam bio ful napaljen...
Vlatki bi se jako nabijao u usta a onda bi ga
stavio natrag u tebe... zagrlila si me... ljubila
... grebla po leđima i uživala u mom kurcu u
sebi... osjetio sam kako se stišćeš... nisam
vjerovao da sam takav sretnik i da tako sexy cura
stenje poda mnom i želi da je još jače ševim...
bila si blizu i aaaahhhhhhh... još jedno
svršavanje! Vlatka je to iskoristila da me opet
izvadi i dobro ti poliže sve sokove koji su
iscurili iz tebe...
onda je Vlatka četvernoške naopačko sjela iznad
tebe u pozu 69.... nježno ti je lizala sada jako
osjetljivu picicu... mazila ju je nježno i tepala
joj... a tebi se ispred lica našlo njeno
prekrasno
međunožje... gledala si ga i nisi znala što
raditi
i dali raditi... prsti su ti krenuli prema njenom
klitorisu i počela si je dirati... ona se totalno
naježila od tvog dodira i zatresla i rekla
..."Da Ana...molim te..napravi mi
to..."
približila si usne do njenog klitorisa i liznula
je... ŠOK BROJ NE ZNAM VIŠE KOJI... tvoj jezik na
klitorisu ... neobičan ali lijep osjećaj te
prolazi pojačan njenim jezikom na tvom
klitorisu..
uzajamno si pružate apsolutne nježnosti kako to
samo žene mogu... Ana bravo - ovo je tvoja prva
polizana cura, možda i zadnja ali u ovom trenu ti
se čini da je vrijedilo probati... ližeš je sve
jače i pokušavaš imitirati njene pokrete na
tvojoj
pićkici... soba je ispunjena vašim uzdasima...
odjednom opet osjetiš kako ulazim u tebe...
istovremeno osjećaš moj kurac kako je sada dosta
brzo ušao u tebe počeo se nabijati i Vlatkin
jezik
koji ti liže klitoris... pa i rub pićkice oko mog
kurca... ne vjeruješ kako ti to paše... Osjetiš
da
ti Vlatka sa prstićem lagano draška guzu i počneš
je izmicati ali ti uzbuđenje raste i počneš se
nabijati na moj kurac sve jače i... ahhhaahh...
ponovo svršiš... kurac mi je sad oblicen tvojim
sokovima... vadim ga van i stavljam Vlatki u
usta... ševim je dosta grubo u usta... sva je
umaljana tvojim sokovima ali uživa u tvom
dodiru... dolazim sa druge strane.. sagnem se da
te poljubim... liznem Vlatki guzu dok joj
žti ližeš pićkicu... ona stenje a ti i ja se
smijuljimo... tko bi rekao da ćemo se naći u
ovakvoj sceni! stavljam kurac iznad tebe...
lizneš
ga a ja ga iz tvojih usta stavljam u Vlatku...
nikada to nisi gledala pred svojim očima i ovo ti
je totalno napaljujuće.... gledaš 15 cm od sebe
kako ševim Vlatkinu pićkicu... uživaš u njenim
dodirima... pitam te jel ti ga smijem sada
staviti
u usta? "Možeš Tomi" kažeš mi...
izvadim
ga iz Vlatkine pice i stavim ti ga na usne.. nisi
ga uzela u usta već si ga dobro oblizala...
vratim
se u Vlatku i počnem je ševiti... ševim je sve
jače a ona uzdiše sve jače... ahhh... Ana....
hvala ti... ahhh.... nabijam se u nju jako i sve
jače... kurac mi je jako blizu... govorim kroz
zube da ću svršiti i ahhh-..... vadim iz Vlatke i
taman stignem još dva puta potegnuti glavić rukom
i kreće eksplozija - aaaahhhhhhhhhhhhhh....
nekoliko vrućih i obilnih mlazova sperme šprica
po
Vlatkinoj guzi... picici i slijeva se nažalost
Ano
tebi na lice... žao mi je ako ti je ovo neugodno
ali to u ovom trenu izgleda taaako sexy... tvoje
prekrasno lice sa tragovima moje spreme je
vrhunac
ovo divne večeri...
rastavljamo se jedni od drugih i odišemo
zadovoljstvom... Vlatka te pogleda, nasmije se i
tako slatku te poljubi... prstima i jezikom skine
moju spermu s tvog lica...

liježemo kao sardine na krevet.. ja nam točim
cugu... rolam pljugu... odahnemo svi troje...
prasnemo i smijeh i nastavimo se zezati... joj
tulum jebote! :))

10.07.2008. u 23:57 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Erotske priče za usamljene žene

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr